Posted in Ceaşca vieţii

Ziua 4. Redefinirea vieţii

Mai întâi de toate, Dumnezeu aşteaptă disponibilitatea noastră. Planurile, soluţiile şi chiar mijloacele vin de la El. Noi trebuie doar să ne punem la dispoziţia Lui, să Îl lăsăm să ne folosească. Doar că această punere la dispoziţie trebuie să fie 100%.

E interesantă maniera de lucru a lui Dumnezeu. E dispus să ofere totul, pune la dispoziţie toate resursele de care este nevoie şi nu cere decât puţină disponibilitate, adică puţin din voinţa noastră şi puţin din timpul nostru.

Consider că nu putem vorbi de o redefinire a vieţii ­– reală şi eficientă – dacă nu luăm în calcul şi capitolul disponibilitate. Aşa că putem să profităm de acest prilej ca sa ne întrebăm când a fost ultimul moment în care ne-am pus la dispoziţia lui Dumnezeu şi, dacă am făcut-o, a fost disponibilitate 100%, fără să murmurăm că e prea greu, că e prea mult?

Doamne, aleg să mă pun astăzi la dispoziţia Ta. Ştiu că au fost multe momente în care nu am fost gata să merg până la capăt, să rămân la dispoziţia Ta, ştiu că au fost multe momente în care am crezut că este împovărător, că este prea greu pentru mine ceea ce ai ales, dar astăzi vreau să învăţ să nu mai pun condiţii, să nu mai murmur, ci – cu bucurie – să mă pun la dispoziţia Ta.

Iar dacă vor fi momente în care nu voi înţelege de ce unele poveri vor fi prea grele, Te rog să-mi vorbeşti şi să-mi dai Tu puteri ca să merg mai departe, până la capăt. Şi dacă tot nu voi înţelege de ce doare uneori… te rog să mă sprijini cu braţul Tău cel puternic, să-mi întăreşti şi credinţa şi să rămân astfel la dispoziţia Ta, pentru totdeauna…

Aminteşte-mi, aşa cum mi-ai vorbit de curând, că aceeaşi putere cu care L-ai înviat pe Isus din morţi, aceeaşi putere mi-o pui la dispoziţie pentru a trăi o viaţă plină de biruinţă, în fiecare zi!

Leave a comment